The House of the Rising Sun - The Animals

Ten utwór można spuentować tak:
Jaki jest najsłynniejszy lupanar na świecie?
Słyszeliście o nim, tylko tego nie wiecie!
Ponieważ w tym "burdelowym" utworze nie widzę żadnej głębi(hm, a czemu miała by być:-))) ), to pozwoliłem sobie przewrotnie porefrenić, choć z zasady refren to zwykła powtórka tego samego. No cóż!




There is a house in New Orleans
They call the Rising Sun
And it's been the ruin of many a poor boy
And God I know I'm one
Jest taki dom w Nowym Orleanie
Co zwie się Rising Sun,
Pułapką on się stał i stanie,
Dla biednych chłopców, takich jak ja!

My mother was a tailor
She sewed my new bluejeans
My father was a gamblin' man
Down in New Orleans
Krawcową matka moja była,
I z dżinsu portki sprawiła mi,
Ojca hazardu trzymały demony
Do dziś Nowy Orlean po nocach mi się śni

Now the only thing a gambler needs
Is a suitcase and trunk
And the only time he's satisfied
Is when he's on a drunk
Jedyne co graczowi trza,
To sakwa i kuferek spięty,(To sakwa i kuferek zgrabny)
On  tylko wtedy radochę ma
Gdy mocno jest podcięty.(Gdy mu się głowa kiwa)

[Organ Solo]
Oh mother tell your children
Not to do what I have done
Spend your lives in sin and misery
In the House of the Rising Sun
O matko, bacz na swoje dzieci,
Aby nie poszły drogą mą!
Spędzając życie w grzechu, nędzy,
W Domu co Świtem Słońca zwą. 

Well, I got one foot on the platform
The other foot on the train
I'm goin' back to New Orleans
To wear that ball and chain
Stoję w rozkroku na peronie,
Z drugą kończyną już w wagonie,
Nowy Orlean szaleństwem kusi,
Znów łańcuch z kulą mnie przydusi.


Well, there is a house in New Orleans
They call the Rising Sun
And it's been the ruin of many a poor boy
And God I know I'm one
Tak, jest taki dom w Nowym Orleanie,
Wschodzącym Słońcem jego zwą,
Pułapką on się stał i stanie
Dla gówniarzerii takiej jak ja!/Dla frajerów takich jak ja!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Monaco (28 A L'ombre/28 Degrees in the Shade) - Jean-François Maurice

Vingt ans - Pierre Bachelet

Il est cinq heures Paris s'éveille - Jacques Dutronc